Grave zostało zapowiedziane w marcu na PC (Windows), Linuksa i Maki. Gra ma wspierać Oculus Rift, dzięki czemu gracze będą mogli zanurzyć się w klimatyczny, nieustannie ewoluujący świat, ale można będzie zagrać także bez rzeczonego zestawu VR.
Grave zostało zapowiedziane w marcu na PC (Windows), Linuksa i Maki. Gra ma wspierać Oculus Rift, dzięki czemu gracze będą mogli zanurzyć się w klimatyczny, nieustannie ewoluujący świat, ale można będzie zagrać także bez rzeczonego zestawu VR.
Inspiracją dla twórców Grave była surrealistyczna pustynia Salvadora Dali. To właśnie tam przenoszą się gracze, w celu odkrycia związanej z nią tajemnicy. W grze zostanie zaimplementowany cykl dnia i nocy: za dnia naszym zadaniem będzie zdobycie paliwa, flar, zapałek bądź innych źródeł światła, bez których nocą trudno się obyć – w ciemnościach, w których praktycznie niczego nie widać, czają się potwory, a owe źródła światła to nasza jedyna broń. Twórcy zamierzają zaimplementować także ciekawe rozwiązanie: każdego dnia zostaną wygenerowane proceduralnie nowe obiekty, takie jak góry czy budynki, które można eksplorować.
Premiera Grave przewidywana jest na przyszły rok – gra ukaże się na platformach PC (Windows), Linux, Mac i Xbox One. Aktualnie trwa zbiórka na Kickstarterze – celem twórców jest zgromadzenie 30 000 dolarów. Na zachętę możecie wypróbować demo produkcji na PC.