CD Projekt RED nie jest tego taki pewien, ale nawet jeśli to niezbyt się tym przejmuje.
CD Projekt RED nie jest tego taki pewien, ale nawet jeśli to niezbyt się tym przejmuje.
- Mieliśmy na ten temat debatę w studio i zapytałem naszych ludzi od kwestii technicznych jak to właściwie działa. Podesłali mi kilka wykresów, na których było wytłumaczone czy dostrzegłbym różnice w danych rozdzielczościach, gdybym siedział metr czy maksymalnie dwa od ekranu, na którym byłaby wyświetlona gra - powiedział Marcin dodając, że ostatnio kwestia ta jest wykorzystywana jako amunicja w wojnie pomiędzy deweloperami sprzętu. - To bardziej różnicowanie dokonywane przez PR, które jest bardziej ważne dla Sony i którego oczywiście aktualnie używają, niż ma jakieś znaczenie dla graczy - dodał M. Iwński.
- Aktualnie staramy się wycisnąć maksymalnie ile tylko damy radę, z każdej z platform, ponieważ jest to kluczowy element Wiedźmina. Czy będą duże różnice? Nie wydaje mi się. (...) Jeżeli będą, to pewnie minimalne. Bardziej ludzie będą to nakręcać i mówić o tym na zasadzie "ja mam tak, ty tak i tu jest lepiej" - powiedział Marcin Iwński.