Sami mamy być sobie najszybszym pojazdem - taka filozofia przyświecała ekipie Insomniac Games w trakcie projektowania miasta w Sunset Overdrive. Studio zadbało o możliwość szybkiego przemieszczania się.
Sami mamy być sobie najszybszym pojazdem - taka filozofia przyświecała ekipie Insomniac Games w trakcie projektowania miasta w Sunset Overdrive. Studio zadbało o możliwość szybkiego przemieszczania się.
- Jedną z rzeczy, na których naprawdę nam zależało, było doprowadzenie do sytuacji, w której poruszanie się jest tak aktywne, jak to tylko możliwe. Zbudowaliśmy więc miasto w taki sposób, by dotarcie do miejsc w jak najszybszym tempie wymagało łączenia rozmaitych opcji poruszania się - wyjawia przedstawiciel Insomniaca.
- Miasto nie zostało zbudowane horyzontalnie, ale wertykalnie. Chcemy nagrodzić graczy, którzy wykorzystują tę wertykalność i możliwości przemieszczania się nie tylko dając im licznik mierzący styl, ale także umożliwiając im dotarcie do rozmaitych miejsc szybciej niż inni ludzie - dodaje Brandon Winfrey.
Niedawno w sieci pojawił się pierwszy gameplay z Sunset Overdrive. Przypomnijmy, że gra powstaje wyłącznie na Xboksa One.