- Musieliśmy przebudować wszystkie nasze systemy, by mogły działać online - mówi Vincent Pontbriand. Dlatego właśnie kooperację w Assassin's Creedzie otrzymamy dopiero w Unity.
- Musieliśmy przebudować wszystkie nasze systemy, by mogły działać online - mówi Vincent Pontbriand. Dlatego właśnie kooperację w Assassin's Creedzie otrzymamy dopiero w Unity.
Opcja, w której dwaj gracze walczą ze sobą, po raz pierwszy pojawiła się w Assassin's Creed: Brotherhood. Wówczas multiplayer pozostawał jednak w separacji z kampanią. W AC Unity single-player i kooperacja mają być bardziej połączone, co, jak tłumaczy Pontbriand, wymagało dodatkowych nakładów pracy.
- Multiplayer w AC Brotherhood był osadzony w tym samym uniwersum, ale grałeś jako templariusz w zupełnie osobnym trybie. W Unity chcieliśmy zunifikować wszystkie tryby gry w jedno przeżycie. Właśnie wtedy zdecydowaliśmy, że co-op powinien być tym, na czym powinniśmy się skupić. Aby móc to zrobić, musieliśmy przebudować wszystkie nasze systemy, by mogły być one kopiowane w obrębie sieci i działać online - mówi przedstawiciel Ubisoftu.
- Reprodukcja wszystkich naszych sandboksowych funkcji na potrzeby wspólnych doznań sieciowych zajęła nam lata - dodaje.