Riot Games udostępniło nowe wideo, w którym szczegółowo wyjaśnia, jakie zmiany zostaną wprowadzone na mapie Summoner’s Rift.
Riot Games udostępniło nowe wideo, w którym szczegółowo wyjaśnia, jakie zmiany zostaną wprowadzone na mapie Summoner’s Rift.
Pierwsza ze zmian to poprawienie czytelności informacji – gracze powinni skupiać się przede wszystkim na walkach z przeciwnikami, nie na zastanawianiu się, którędy można przejść i w jakim regionie mapy aktualnie się znajdują. Riot Games zmieniło kolory, nasycenie i poziom szczegółów obiektów na mapie; zadbało o to, by gracze widzieli w pierwszej kolejności interfejs, w drugiej – efekty wizualne, np. zaklęcia rzucane przez przeciwników, w trzeciej - samych przeciwników. Otoczenie znajduje się na końcu listy elementów, na które powinni zwracać uwagę.
Sama mapa została podzielona na cztery strefy różniące się od siebie wizualnie, by na pierwszy rzut oka można było określić własne położenie. Zmieniono także wygląd stworów, by bez trudu można było określić ich zachowanie i stopień trudności walki. W przypadku Barona łatwiej będzie przewidzieć jego kolejne ruchy.
Prace jeszcze nie zostały ukończone – przed twórcami jeszcze miesiące wprowadzania poprawek i usuwania błędów. Riot Games obiecuje, że gdy nowa wersja mapy będzie gotowa, gracze nie będą musieli wymieniać sprzętu, by na niej zagrać.