Survival horror Creative Assembly raczej nie da żadnej ze stron powodu do wszczynania platformowej wojenki. - Pracując nad grą jesteśmy platformowymi agnostykami - zapewnia przedstawiciel studia.
Survival horror Creative Assembly raczej nie da żadnej ze stron powodu do wszczynania platformowej wojenki. - Pracując nad grą jesteśmy platformowymi agnostykami - zapewnia przedstawiciel studia.
Nie oznacza to jednak, że Alien: Isolation z tych opcji skorzysta. Twórcy gry poinformowali za pośrednictwem Twittera - odnosząc się do powyższej wypowiedzi - że na razie nie ujawnili żadnych funkcji związanych z wykorzystaniem Kinecta i nie mogą potwierdzić, czy urządzenie w survival horrorze w ogóle zostanie wykorzystane.
- Podobnie rzecz się ma z liczbą klatek wyświetlanych na sekundę - kontynuuje Napper. - Nie ma tu żadnych znaczących spadków czy zmian w grafice. Oczywiście na PC będzie znacznie więcej opcji podkręcania i skalowania - dodaje. W domyśle pozostaje natomiast kwestia gorszego wyglądu Alien: Isolation na konsolach poprzedniej generacji.