Znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Project CARS

Adam "Harpen" Berlik
2014/07/25 10:07
7
0

Czy gra Slightly Mad Studios uruchomiona na pececie zgodnym z zalecanymi wymaganiami sprzętowymi będzie wyglądać, jak na screenach? O tym przekonamy się w listopadzie.

Znamy minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Project CARS

Project CARS zachwyciło nas wielokrotnie na screenach (np. ostatnio) przedstawiających niezwykle szczegółowo wykonane samochody oraz realistyczne warunki atmosferyczne. Z pewnością patrząc na obrazki promujące wielokrotnie zastanawialiśmy się, jaki komputer będzie potrzebny, by móc uruchomić tę produkcję w wysokiej rozdzielczości i na najwyższych ustawieniach graficznych.

Do teraz - minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Project CARS zostały opublikowane przez Slightly Mad Studios. Jeśli czekacie na premierę koniecznie sprawdźcie poniższe konfiguracje - na ewentualną wymianę podzespołów zostało jeszcze całkiem sporo czasu.

Minimalne wymagania sprzętowe Project CARS:

  • procesor Intel Core 2 Quad Q8400 2,66 Ghz lub AMD Phenom II X4 940 3 Ghz
  • karta graficzna GeForce GTX 260 lub Radeon HD 5770 (1 GB VRAM)
  • 4 GB pamięci RAM

GramTV przedstawia:

Zalecane wymagania sprzętowe Project CARS:

  • procesor Intel Core i7 3700 3,5 Ghz lub AMD FX 8350 4 Ghz
  • karta graficzna GeForce GTX 600 lub AMD Radeon HD 7000 (2 GB VRAM)
  • 8 GB pamięci RAM

Debiut gry Project CARS zaplanowano na listopad. Platformami docelowymi, poza komputerami, są konsole nowej generacji (Xbox One i PlayStation 4).

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
25/07/2014 18:28

Powinna chyba pójść na lapku z i3-4000 i radkiem hd 8750? Na wodotryski chyba jednak nie ma co liczyć ;/

Usunięty
Usunięty
25/07/2014 17:51

Podejrzewam, że do niczego ;) Dam sobie głowę uciąć, że nawet i3 w zupełności wystarczy, zwłaszcza jak masz coś w typie GTX560 za karciochę;

MisioKGB
Gramowicz
25/07/2014 17:13

> Uch, mój GTX260 powoli się staje minimum. Niedobrze. :/Już się stał.Mój 560 myślę, że poradzi sobie, ale ok, i 7? Do czego?




Trwa Wczytywanie