Po zwiastunie, nadszedł czas na zaprezentowanie galerii ze świeżo zapowiedzianej gry - Might & Magic: Heroes VII, zawierającej screeny z gry oraz grafiki koncepcyjne stworzeń i miast.
Po zwiastunie, nadszedł czas na zaprezentowanie galerii ze świeżo zapowiedzianej gry - Might & Magic: Heroes VII, zawierającej screeny z gry oraz grafiki koncepcyjne stworzeń i miast.
Za Might & Magic: Heroes VII odpowiada studio Limbic Entertainment, które już wcześniej pracowało nad DLC do Heroes VI oraz Might & Magic X. Muzykę do gry skomponują Paul Romero i Rob King.
W części siódmej twórcy zrezygnują z niektórych rozwiązań zastosowanych w "szóstce", takich jak przebudowa miast i możliwość rekrutowania w dowolnym z nich wszystkich jednostek, jakie wygenerowały się w całym królestwie. By zgarnąć całe wojsko, trzeba będzie się zatem nabiegać lub skorzystać z karawan.
W grze pojawi się sześć frakcji - każdą z nich zagramy w osobnej kampanii, składającej się z 4-6 misji, nie licząc epilogu. Do każdej frakcji będzie należeć siedem jednostek: 3 podstawowe, 3 elitarne oraz 1 czempion (warto zaznaczyć, że będzie można wybierać spośród dwóch czempionów). Bohater będzie mógł posiadać w swojej armii także machiny wojenne, czyli katapultę, balistę i namiot medyka. Dobrą wieścią jest powrót większej różnorodności surowców - będzie ich aż siedem, lecz siarka, rtęć i kryształy zostaną zastąpione czymś innym. Powróci także koło umiejętności, znane fanom Heroes V.
Wiemy już, że w grze znajdą się frakcje: Przystań, Akademia, Twierdza i Nekropolia. Aktualnie na oficjalnym blogu gry trwa głosowanie, czy piątą frakcją powinny być elfy, czy może krasnoludy? O ile w tym przypadku odpowiedź wydaje się oczywista, tak kolejne głosowanie postawi graczy przed bardzo trudnym wyborem: Loch czy Inferno? (Osobiście poproszę o obie.)