Premiera Dying Light przyspieszona! Jest konkretna data

Mateusz Stanisławski
2014/09/11 18:32

Nareszcie poznaliśmy precyzyjny termin debiutu Dying Light. Gra trafi do sklepów nieco wcześniej, niż zakładały wcześniejsze zapowiedzi.

Premiera Dying Light przyspieszona! Jest konkretna data

Dying Light od studia Techland zadebiutuje w naszym kraju 30 stycznia. Można więc mówić o nieznacznym przyspieszeniu premiery – wszak według wcześniejszych anonsów miała się ona odbyć w lutym przyszłego roku. Odnotujmy, że ujawniony dziś termin wydania dotyczy wszystkich pięciu wersji gry, czyli na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One.

Techland jednocześnie zapewnia, że egzemplarze Dying Light zamówione w ramach przedsprzedaży będą wyposażone w DLC z modułem Be the Zombie. „W tym asymetrycznym, nastawionym na rywalizację trybie multiplayer napadasz na innych graczy, wcielając się w Night Huntera – niezwykle niebezpiecznego zombie, dysponującego unikatowym zestawem zabójczych zdolności. Grając jako Night Hunter, przemieniasz się w szybkiego, zwinnego i groźnego drapieżnika, który ma za zadanie dopaść ocalałych ludzi.” – brzmi opis udostępniony przez wydawcę.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Dared00
Gramowicz
19/09/2014 20:35
Dnia 19.09.2014 o 20:33, Smash-PL napisał:

Gra się nie sprzeda przez ten głupi pomysł techlandu

Oczywiście, że się nie sprzeda. Tak samo, jak nie sprzedało się Metro Last Light, które też blokowało Ranger Mode za ścianą DLC.

Isildur
Gramowicz
19/09/2014 20:35
Dnia 19.09.2014 o 20:33, Smash-PL napisał:

[m-I]

Ostrzeżenie - za brak cięcia cytatów.

Usunięty
Usunięty
19/09/2014 20:33

> To jest po prostu nagroda dla tych co kupują grę już przed premierą. Nie ma co się oburzać> to normalna praktyka i dla mnie jest całkowicie w porządku. Pewnie po paru miesiącach> za jakieś 5$ będzie dostępny ten tryb.Jest o co się oburzać, to nie jest normalna praktyka i jeśli to jest dla ciebie jest to w porządku to jest z tobą coś mocno nie tak.Gra się nie sprzeda przez ten głupi pomysł techlandu ale mi nawet ich nie żal, ta firma zawsze śmierdziała jeśli chodzi o marketing.[m-I]




Trwa Wczytywanie