- Większe znaczenie nadaliśmy otwartemu światowi - mówi scenarzysta Far Cry'a 4, Lucien Soulban. Gracze w żadnym momencie kampanii nie poczują się, jakby znaleźli się w niewłaściwym miejscu.
- Większe znaczenie nadaliśmy otwartemu światowi - mówi scenarzysta Far Cry'a 4, Lucien Soulban. Gracze w żadnym momencie kampanii nie poczują się, jakby znaleźli się w niewłaściwym miejscu.
- Utrzymujemy tempo gry - wciąż są do wykonania misje, przy okazji pomagasz innym, ale nadaliśmy otwartemu światowi większe znaczenie. Możesz robić misje, możesz robić rzeczy, na które pozwala otwarty świat i one nadal będą wspólnie tworzyły coś znaczącego. Chcieliśmy się upewnić, że w żadnym momencie nie odstępujesz od opowieści. Wszystko jest tak jakby splecione. To pomaga podtrzymać tempo, ponieważ w żadnym momencie nie czujesz, że znalazłeś się w nieodpowiednim miejscu - dodaje Soulban.
Premiera Far Cry 4 zaplanowana jest na 18 listopada.