Dark Souls II - różnice między wersją na PS4 i Xbox One a wersją na konsole poprzedniej generacji

Małgorzata Trzyna
2014/12/01 16:45

Reżyser Dark Souls II ogłosił, że gra na PS4 i Xboksa One będzie cechować się nie tylko lepszą grafiką i większą rozdzielczością, ale też np. rozmieszczeniem i zachowaniem przeciwników.

Dark Souls II - różnice między wersją na PS4 i Xbox One a wersją na konsole poprzedniej generacji

- Jeśli zwiększy się rozdzielczość, poprawi się jakość obrazu i zwiększy się liczba informacji na ekranie - powiedział reżyser gry, Yui Tanimura. - Zmieni się nieco system odkrywania. Może dostrzeżecie coś z dużej odległości i rozróżnicie dokładniejsze detale. Możecie stwierdzić: "to ładnie wygląda, więc wszystko jest dobre", albo odnieść wrażenie, że gdzieś stoi przeciwnik. Liczba szczegółów, które oko dostrzeże w ciemnych miejscach, również się zwiększy. Sądzę, że to wpłynie na immersję i poczucie realizmu. Przykładowo, kiedy zostajesz otoczony przez pająki w Brightstone Cove Tseldora, sytuacja wygląda nieco inaczej na lepszym sprzęcie.

- Również rozmieszczenie NPC-ów w dużej mierze zależy od ograniczeń sprzętowych. Tym razem dostosowujemy ich rozmieszczenie do lepszego sprzętu. Przykładowo, możemy zwiększyć liczbę i różnorodność przeciwników albo pozwolić im na większą swobodę ruchu. Ale nie oznacza to, że po prostu losowo zwiększamy liczbę wrogów, zmieniamy też sposób, w jaki oni atakują. Dodatkowo, na nowo rozmieszczamy przedmioty i część łupów. Nawet osoby, które już ukończyły grę, chcą poczuć, że otrzymują coś świeżego. Wersja ta jest niemal czymś, co można określić "wersją reżyserską".

GramTV przedstawia:

- Planujemy też wprowadzenie większej różnorodności w trybie wieloosobowym, której nie mogliśmy osiągnąć ze względu na ograniczenia sprzętowe. W przyszłości dostarczymy więcej informacji.

Dark Souls II: Scholar of the First Sin zadebiutuje w kwietniu na PS4, Xboksie One, PC, PS3 i Xboksie 360. Wersja ta będzie zawierać DLC wchodzące w skład przepustki sezonowej: Crown of the Sunken King, Crown of the Old Iron King oraz Crown of the Ivory King, dodatkowych NPC-ów, poprawiony balans, poszerzone opisy przedmiotów i lepszy system wyszukiwania graczy online.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
02/12/2014 09:52
Dnia 02.12.2014 o 06:47, MisioKGB napisał:

Dobra kupuje Lordsow dzisiaj, przekonaliscie mnie kolejny raz :D

Bierz, bierz, na pewno pożałujesz, gdy dostaniesz KOLEJNEGO zawału serca, gdy bossowi zostaje 1% energii, Ty już nie masz mikstur leczniczych, resztkę HP i musisz robić kolejne szaleńcze uniki przed jego atakami. I nie, to nie przenośnia, to doświadczenie :D Przy żadnej grze (a gram już ponad ćwierć wieku) nigdy tak się nie wiłem i nie kwiliłem. Gdy odpalam Lordsów, żona przychodzi do pokoju z colą i popcornem, traktując to jako najlepszą komedię roku.

MisioKGB
Gramowicz
02/12/2014 06:47

> > Lords of the Fallen w porównaniu do Dark Souls to bardzo prosta gra>> Brzmi niezle. Ja wlasnie sie przekonuje, ze majac odpowiedni ekwipunek, Lordsi robia> sie znacznie latwiejsi. Wlasnie ubilem Championa bez giniecia, korzystajac raptem z 3> czy 4 mikstur leczniczych, wlasnie dlatego, ze udalo mi sie znalezc dobra bron, z ktora> moj Rogue wymiata. Ale i tak najbardziej napalam sid na Bloodborne.Dobra kupuje Lordsow dzisiaj, przekonaliscie mnie kolejny raz :D

Usunięty
Usunięty
01/12/2014 22:30
Dnia 01.12.2014 o 20:00, ziptofaf napisał:

Lords of the Fallen w porównaniu do Dark Souls to bardzo prosta gra

Brzmi niezle. Ja wlasnie sie przekonuje, ze majac odpowiedni ekwipunek, Lordsi robia sie znacznie latwiejsi. Wlasnie ubilem Championa bez giniecia, korzystajac raptem z 3 czy 4 mikstur leczniczych, wlasnie dlatego, ze udalo mi sie znalezc dobra bron, z ktora moj Rogue wymiata. Ale i tak najbardziej napalam sid na Bloodborne.




Trwa Wczytywanie