Firma Techland ogłosiła start kampanii skierowanej do fanów Dying Light, którzy zdecydowali się (lub zdecydują) zamówić grę w pre-orderze.
Firma Techland ogłosiła start kampanii skierowanej do fanów Dying Light, którzy zdecydowali się (lub zdecydują) zamówić grę w pre-orderze.
Gracze, którzy zamówią Dying Light przed premierą i wezmą udział w kampanii, rejestrując się na dockets.dyinglightgame.com, otrzymają trudno dostępną broń w grze. Dzięki dostępowi do lepszego uzbrojenia zwiększą swe szanse na przetrwanie. Dokładny proces obrazuje powyższa infografika.
- Uzbrojenie będzie dystrybuowane w postaci specjalnych kwitów na broń, realizowanych w trakcie właściwej rozgrywki. Im szybciej gracz zarejestruje swój pre-order, tym więcej otrzyma broni – za każdy tydzień poprzedzający premierę Dying Light, do jego konta zostanie dodany kolejny kwit na broń - wyjaśnił przedstawiciel Techlandu.
Premiera Dying Light planowana jest na 30 stycznia 2015. Gra zmierza na PC, PS4 i Xboksa One.