Gearbox i kosmiczne strzelanie zamienia na Robot Entertainment i orki, które muszą umrzeć.
Gearbox i kosmiczne strzelanie zamienia na Robot Entertainment i orki, które muszą umrzeć.
Paul Hellquist wykonał kawał świetnej roboty przy Borderlands 2 (szczegóły w naszej recenzji), ale najwyraźniej poczuł, że pora poszukać nowych wyzwań zawodowych poza studiem Gearbox. Znalazł je w Robot Entertainment, ekipie kojarzonej za sprawą Orcs Must Die.
Hellquist zajmie się dla nowego pracodawcy Orcs Must Die Unchained w roli głównego projektanta. O los marki Borderlands nie musimy się chyba szczególnie martwić. Trzecia część cyklu to kwestia czasu, a eksperymenty pokroju tworzonego na chiński rynek The Borderlands Online pokazują, że Gearbox ma względem marki ambitne, długofalowe plany. Głód przygód na Pandorze pozwala tymczasowo nasycić z kolei Tales from The Borderlands od odcinkowych mistrzów z Telltale Games.