Dyrektor kreatywny pierwszej części opuścił Stoic Games i pracuje nad swoim tytułem - Killers and Thieves.
Dyrektor kreatywny pierwszej części opuścił Stoic Games i pracuje nad swoim tytułem - Killers and Thieves.
- W drugiej wersji pomysłu na grę uwzględniłem wielkie, rozciągnięte miasto, składające się z wielu budynków. Mogłeś w nim rekrutować złodziei, wysyłać ich na misję do poszczególnych domów, a także kupować posiadłości, by zwiększać wpływy w mieście. Izometryczne ujęcie kamery zostało wybrane głównie z tego powodu, że silnik od The Banner Saga 2 w tamtym momencie świetnie sobie z nim radziło - mówi twórca projektu, ale jak dodaje nie wszystko składało się w odpowiednią całość. Stąd też zapadła decyzja o zmianie kamery na klasyczną dla platformówek, boczną perspektywę. Główne założenia rozgrywki nie uległy zmianie - kontrolując na raz nawet kilka postaci, wysyłamy je na misje, a w między czasie szkolimy, by byli coraz lepszymi złodziejami oraz zabójcami.
I choć prace nad Killers and Thieves trwają, póki co daleko jeszcze do premiery gry. Wszystkim, którym spodobała się koncepcja, polecamy mieć na uwadze oficjalny blog, na którym już teraz śledzić można jak przebiegają prace.