Miyazaki uratował Demon's Souls od niechybnej porażki

Patryk Purczyński
2015/04/01 15:22

Demon's Souls, Dark Souls, Bloodborne... Sukces tych gier trudno podważyć, a wszystko zaczęło się od interwencji Hidetaki Miyazakiego.

Miyazaki uratował Demon's Souls od niechybnej porażki

- Demon's Souls nie radziło sobie dobrze. Projekt przeżywał problemy, a zespół nie był w stanie stworzyć prototypu, który zrobiłby wrażenie - wspomina Hidetaka Miyazaki. Wszystko zmieniło się, gdy on sam wkroczył do akcji. - Kiedy usłyszałem, że chodzi o grę akcji / RPG w świecie fantasy, byłem podekscytowany - nie kryje.

- Doszedłem do wniosku, że jeśli znajdę sposób na przejęcie kontroli nad gra, będę mógł zamienić ją we wszystko, co tylko będę chciał. Najlepszy w tym wszystkim jest fakt, że nawet gdyby moje pomysły zawiodły, nikt by się tym nie przejął - to i tak już była porażka - nie pozostawia złudzeń Miyazaki.

GramTV przedstawia:

Efekt? Demon's Souls ze średnią 89/100 to jedna z najwyżej ocenionych gier na wyłączność PS3. Co więcej, dała ona początek całej serii od From Software. Zarówno obie części Dark Souls, jak i niedawny debiutant, Bloodborne, okazały się tytułami bliskimi doskonałości, cenionymi zarówno przez graczy, jak i branżowych krytyków.

Komentarze
14
zadymek
Gramowicz
02/04/2015 15:01
Dnia 02.04.2015 o 12:50, lem0n napisał:

I druga sprawa, w czym gorsze jest DS2 od poprzednich Soulsów? Umówmy się na chwilę, że łatwiejszy nie znaczy gorszy.

Ja czyłałem -zagrać nie ma jak- że Demon''s Souls było najbardziej dopracowane technicznie: wykrywanie kolizji, AI etc. Dark Souls najlepsze pod wzgledem kreacji świata i jego otwartości. A DS2 gorsze, bo miesza głupie rozwiązania mechaniki z Dark Souls i "hubowość" Demon''s Souls ...oczywiście poza tym, że jest bardziej dopracowane i przez to łatwiejsze ;)

Usunięty
Usunięty
02/04/2015 12:50

Te cytaty wiele nie mówią. Oto przyszedł zbawca i teraz ma swoich wyznawców, jak na zbawcę przystało. Miyazaki Chrystusem From Software. ;) Ale co on właściwie zrobił?I druga sprawa, w czym gorsze jest DS2 od poprzednich Soulsów? Umówmy się na chwilę, że łatwiejszy nie znaczy gorszy.

Lordpilot
Gramowicz
02/04/2015 09:28

> No i chwała Miyazakiemu i jego Midasowemu dotykowi. ^^ Amen :)I jeszcze (za Eurogamerem):Dopiero deweloper, który dołączył do studia w 2004 roku, był w stanie zmienić obraz gry. Był to nietypowy przypadek w świecie japońskich gier wideo - mężczyzna opuścił lepiej płatną posadę w amerykańskim Oracle i chciał tworzyć gry.Miał wtedy 29 lat i żadnego doświadczenia, a From Software było jedyną zainteresowaną firmą. Rozpoczął jako programista serii Armored Core, ale gdy usłyszał o problemach z Demon''s Souls, Hidetaka Miyazaki był gotowy przejąć stery.^^ Za wyboldowany fragment stawiam mu wirtualny ołtarzyk (rzeczywisty nie przejdzie ;-)). Pasjonat jako żywo - takich w tej branży trzeba.




Trwa Wczytywanie