1080p osiągnięto zarówno na PlayStation 4 jak i na Xbox One.
1080p osiągnięto zarówno na PlayStation 4 jak i na Xbox One.
Co do liczby klatek na sekundę, w obu wersjach celowano w 60 fps, ale nie zawsze wynik ten jest stabilny. Najniższym zanotowanym wynikiem na PS4 jest 48 fps, natomiat na Xbox One animacja spada momentami maksymalnie do 36 klatek na sekundę. Taka różnica utrzymuje się w większej ilości miejsc. Dla przykładu w lokacji "The Forest of Fallen Giants" animacja na PS4 trzyma się w granicach 50-60 klatek, natomiast na Xbox One waha się pomiędzy 40, a 50. Z kolei w "Things Betwixt" na PlayStation 4 wyświetlanych jest prawie idealne 60 klatek, podczas, gdy animacja na Xbox One wynosi około 50. Podczas testu wersja na konsolę Sony straciła jedynie 1.44 procent wyświetlanych klatek, natomiast w przypadku konsoli od Microsoftu wynik ten wynosi 7.63 procent.
Liczby liczbami, nie zmieniają one jednak faktu, że na obu konsolach gra wygląda znacznie lepiej w porównaniu do pierwszej wersji Dark Souls 2. Poniżej umieszczamy premierowy zwiastun gry.