Problem ze zbyt szybko psującą się bronią w Dark Souls 2: Scholar of the First Sin związany jest prawdopodobnie z działaniem gry w 60 fps.
Problem ze zbyt szybko psującą się bronią w Dark Souls 2: Scholar of the First Sin związany jest prawdopodobnie z działaniem gry w 60 fps.
Bandai Namco potwierdziło, że na platformach PC, PS4 i Xbox One problem dotyczący zbyt szybko psującej się broni zostanie naprawiony. Jego przyczyną jest glitch związany z płynniejszym działaniem gry, w 60 klatkach na sekundę. Gracze, którzy wybrali wersję na Xboksa 360 i PS3, działającą w 30 fps, nie mają tego problemu.
From Software zapowiedziało, że w nadchodzącym patchu zostanie naprawiony błąd związany z bardzo szybkim zużywaniem się broni, którą bohater uderza martwych przeciwników, przyjaźnie nastawione postacie itp. Błąd zostanie usunięty w kolejnej łatce, która wprowadzi także kilka innych poprawek. Dokładna data wydania patcha nie jest jeszcze znana.
Dark Souls 2: Scholar of the First Sin ukazało się 2 kwietnia 2015 na PC, PS4, PS3, Xboksie One i Xboksie 360.