[Zaktualizowano (2)] Todd Howard zdradza szczegóły techniczne dotyczące Fallouta 4. Mówi też o modyfikacjach gry na PC i konsolach.
[Zaktualizowano (2)] Todd Howard zdradza szczegóły techniczne dotyczące Fallouta 4. Mówi też o modyfikacjach gry na PC i konsolach.
- Będziemy wspierać tę konsolę, a przynajmniej poczynimy ku temu starania. Jeśli Sony odmówi, nie będziemy, ale nie sądzę, by to zrobili - tłumaczy Howard. - Najpierw mody pojawią się na PC. Na początku 2016 wypuścimy kreator na komputery, a potem sprawimy, że będzie to działało na Xboksie One. Następnie zabierzemy się za wersję na PlayStation 4 - dodaje.
Oficjalna zapowiedź Fallouta 4 nastąpiła na początku czerwca. Na targach E3 ogłoszono datę premiery gry i pokazano pierwsze gameplaye.
[Aktualizacja] Na powyższe doniesienia o rozdzielczości i FPS-ach w Falloucie 4 zareagował Pete Hines, wiceprezes Bethesdy. - Jestem pewien, że w ogóle o tym nie dyskutowaliśmy (ja na pewno nie), więc ktoś spekuluje lub zmyśla - napisał na Twitterze (dzięki, Robertkorkor).
[Aktualizacja 2] Sprawa została wyjaśniona. Jak poinformowała Bethesda na swoim Twitterze, Fallout 4 wyświetlany jest w 1080p i 30 fps na Xboksie One i PlayStation 4. Zarówno rozdzielczość, jak i liczba klatek na sekundę, nie są w żaden sposób limitowane na PC.