Twitch.tv zaprezentował infografikę z danymi dotyczącymi oglądalności serwisu podczas niedawno zakończonych targów elektronicznej rozrywki E3 w Los Angeles. Okazuje się, że podczas targów wydarzenia na żywo śledziło aż 21 milionów użytkowników. W szczytowym momencie z serwisu w tej samej chwili korzystało aż 840 tysięcy użytkowników. To ogromny skok w porównaniu do zeszłego roku, kiedy to za pomocą Twitcha E3 śledziło trochę ponad 12 milionów użytkowników ze szczytem wynoszącym 400 tysięcy oglądających jednocześnie. W 2013 roku natomiast targi za pomocą serwisu śledziło około 9 milionów użytkowników. Mamy więc do czynienia z ogromnym wzrostem w dość krótkim czasie. Amazon pewnie jest zadowolony ze swojego zakupu.
Ponad 21 milionów unikalnych użytkowników skorzystało z serwisu, aby obejrzeć za jego pomocą konferencje z minionych targów E3 w Los Angeles.