Wszystko dzięki ulepszonej technologii TressFX.
Wszystko dzięki ulepszonej technologii TressFX.
- Wierzymy, że technologia symulacji włosów, którą opracowaliśmy z AMD była fundamentami dla sposobu, w jaki włosy będą wyglądać w grach w przyszłości. (...) aktualnie szukamy sposoby, by jeszcze ulepszyć tę technologię - powiedział dyrektor gry, Brian Horton. - Pod wodą opracowaliśmy efekt "zerowej grawitacji" włosów. Kiedy Lara nurkuje, jej włosy naturalnie unoszą się, natomiast po wyjściu z wody wydają się cięższe, poskręcane, no i naturalnie wyglądają na mokre i ciemne. Wszystkie te elementy, wraz z reakcją na śnieg i akumulowaniem go we włosach, zaimplementowaliśmy w naszej technologii - dodał Brian.
O tym, jak technologia TressFX wpłynęła na zachowanie się włosów Lary w Tomb Raider z roku 2013 możecie dowiedzieć się z poniższego filmiku. Rise of the Tomb Raider zadebiutuje 10 listopada na Xboksa 360 oraz Xboksa One. Inne wersje gry nie zostały dotychczas ujawnione z powodu czasowej ekskluzywności dla platform od Microsoftu.