Zaginięcie Ethana Cartera cieszy się sporym zainteresowaniem - twórcy ze studia The Astronauts postanowili zatem podziękować graczom na Twitterze.
Zaginięcie Ethana Cartera cieszy się sporym zainteresowaniem - twórcy ze studia The Astronauts postanowili zatem podziękować graczom na Twitterze.
Prace nad Zaginięciem Ethana Cartera na PS4 trwały dziesięć miesięcy. W międzyczasie twórcy zdążyli zmienić silnik z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4. Wystarczył jednak tydzień, by wszelkie poniesione koszty się zwróciły - i to dwukrotnie. Twórcy postanowili zatem podziękować graczom na Twitterze.
It took us 10 months to make The Vanishing of Ethan Carter #PS4/#UE4. Recouped the cost in the first week. Twice 😊 Thank you, players!
— The Astronauts (@TheAstroCrew) lipiec 21, 2015
Zaginięcie Ethana Cartera zostało ocenione dość wysoko - w naszej recenzji wersji PC przyznaliśmy grze 8,9/10 punktów, podkreślając, że pod wieloma względami (choć nie wszystkimi) jest to genialna produkcja. Wersja na PS4 otrzymała podobną ocenę (9,0/10). Jej głównymi zaletami są: klimat, fabuła, oprawa audiowizualna i ciekawe zagadki logiczne.