Wysoka sprzedaż usług i premiera dziewięciu nowych gier pozwoliły firmie Gameloft osiągnąć w pierwszej połowie roku bardzo dobre wyniki finansowe.
Wysoka sprzedaż usług i premiera dziewięciu nowych gier pozwoliły firmie Gameloft osiągnąć w pierwszej połowie roku bardzo dobre wyniki finansowe.
- Wysoka sprzedaż usług w grach w połączeniu z premierą dziewięciu nowych tytułów pozwoliła przychodom Gameloftu z pierwszej połowy 2015 roku wzrosnąć o 15 proc. Inwestycje poczynione przez firmę w dziedzinie spieniężania stopniowo się zwracają - mówi dyrektor wykonawczy francuskiej spółki, Michel Guillemot.
- Będziemy próbowali podtrzymać obecny kurs w nadchodzących kwartałach poprzez regularne dostarczanie wysokiej jakości i odnoszących sukcesy gier na urządzenia przenośne, a także przez dalszy rozwój naszych istniejących już usług - dodaje szef Gameloftu. Do końca bieżącego roku spółka planuje wypuścić jeszcze 8-10 nowych tytułów.
Największy, bo 30-procentowy, udział w przychodach firmy miała Europa, Bliski Wschód i Afryka. Ameryka Północna wniosła 24-procentowy wkład. Każdego miesiąca gry Gameloftu mogą pochwalić się bazą liczącą 163 mln użytkowników.