Twórcy Star Citizen prezentują statek stworzony z myślą o kilku graczach

Małgorzata Trzyna
2015/08/09 16:30

Cloud Imperium udostępniło demo Star Citizen, na którym pokazano, w jaki sposób działa statek stworzony dla kilkuosobowej załogi.

Podczas Gamescomu zaprezentowano statki w Star Citizen, na których może przebywać kilku graczy jednocześnie. Każdy członek załogi może przejąć kontrolę nad statkiem, obsługiwać wieżyczki czy wybrać się na spacer w przestrzeni kosmicznej. Dla każdego z graczy grawitacja będzie obliczana lokalnie na komputerze, więc nawet jeśli pilot wprawi statek w ruch obrotowy, będziemy widzieli siebie w pozycji pionowej.

- Nie będziecie mieli 50 systemów, w których będą czekać na was przygody, ale sądzę, że wiele osób będzie się świetnie bawić - powiedział Chris Roberts z Cloud Imperium. - Oczekuję, że ludzie sami wymyślą własne historie. Planujemy udostępnić różne miejsca, gdzie można polecieć, gdzie będzie coś do zrobienia, gdzie pojawi się sztuczna inteligencja.

GramTV przedstawia:

- Myślałem nad czymś, co nazywamy swobodnym lotem. Będziemy mieć więcej elementów stworzonych z myślą o zespołach. Gracze będą mogli łączyć większe statki dla kilkuosobowej załogi z mniejszymi, tworząc drużynę bojową.

Data premiery Star Citizen nie została jeszcze ogłoszona.

Komentarze
12
Mati-PL1993
Gramowicz
11/08/2015 19:37
Dnia 11.08.2015 o 12:21, Diakon22 napisał:

Mati zaufam Ci i dam grze jeszcze pół roku na jakieś efekty nim znowu zacznę narzekać :P Nie zawiedź mojego zaufania ;d

Hehehe, będę ich pilnował czy się nie obijają i za pół roku znów podyskutujemy jak u nich z progressem, oby do tego czasu był on bardziej "namacalny" :)Pozdrawiam

Diakon22
Gramowicz
11/08/2015 12:21

> > Poza tym w słowach twórcy widać, że nie mają pojęcia jak to będzie wyglądać: "Oczekuję,>> > że ludzie sami wymyślą własne historie. Planujemy udostępnić różne miejsca, gdzie> można> > polecieć, gdzie będzie coś do zrobienia, gdzie pojawi się sztuczna inteligencja.".>>> Nie wiedzą jak to będzie wyglądać ponieważ to gracze będą tworzyć zlecenia, wszycznać> bitwy napędzać gospodarkę w grze. Kompleksowośc gry pozwoli na spotykanie się w barach,> tworzenie zasadzek, werbowanie innych graczy do eskortowania swojego transportu - gra> ma sama się napędzać, żyć własnym życiem.>> > Aż nawet obejrzałem ten multicrew. WoW jedna osobą piltuje a reszta może postrzelać.> Niezbyt> > imponujące biorac pod uwagę, że to nic nowego - choćby seria Batllefield pokazuje> jak> > to wygłada.>> Tak, tylko że w battlefieldzie nie masz ogromnych jednostek po których mógłbyś swobodnie> się poruszać, nie ma kłopotu z takim problemem jak grawitacja statku a grawitacja otoczenia,> nie wpakujesz do pojazdu więcej osób niż to jest opisane w skrypcie. W Star Citizen możesz> wpakować tyle ludzi i różnych obiektów ile tylko ci się zmieści i wciąż to będzie działać> tak jak powinno. Zauważ że ogromny nacisk kładą na realistykę, nie widziałem drugiej> gry w której samą kwestię wsiadania do pojazdu tak rozwiązali i to w nie oskryptowanej> scenie.Mati zaufam Ci i dam grze jeszcze pół roku na jakieś efekty nim znowu zacznę narzekać :P Nie zawiedź mojego zaufania ;d

Mati-PL1993
Gramowicz
11/08/2015 00:24
Dnia 10.08.2015 o 16:16, Diakon22 napisał:

Poza tym w słowach twórcy widać, że nie mają pojęcia jak to będzie wyglądać: "Oczekuję, że ludzie sami wymyślą własne historie. Planujemy udostępnić różne miejsca, gdzie można polecieć, gdzie będzie coś do zrobienia, gdzie pojawi się sztuczna inteligencja.".

Nie wiedzą jak to będzie wyglądać ponieważ to gracze będą tworzyć zlecenia, wszycznać bitwy napędzać gospodarkę w grze. Kompleksowośc gry pozwoli na spotykanie się w barach, tworzenie zasadzek, werbowanie innych graczy do eskortowania swojego transportu - gra ma sama się napędzać, żyć własnym życiem.

Dnia 10.08.2015 o 16:16, Diakon22 napisał:

Aż nawet obejrzałem ten multicrew. WoW jedna osobą piltuje a reszta może postrzelać. Niezbyt imponujące biorac pod uwagę, że to nic nowego - choćby seria Batllefield pokazuje jak to wygłada.

Tak, tylko że w battlefieldzie nie masz ogromnych jednostek po których mógłbyś swobodnie się poruszać, nie ma kłopotu z takim problemem jak grawitacja statku a grawitacja otoczenia, nie wpakujesz do pojazdu więcej osób niż to jest opisane w skrypcie. W Star Citizen możesz wpakować tyle ludzi i różnych obiektów ile tylko ci się zmieści i wciąż to będzie działać tak jak powinno. Zauważ że ogromny nacisk kładą na realistykę, nie widziałem drugiej gry w której samą kwestię wsiadania do pojazdu tak rozwiązali i to w nie oskryptowanej scenie.




Trwa Wczytywanie