Wcześniej mówiło się o tym, że gra zaoferuje rozdzielczość FullHD przy 60 klatkach na sekundę. Byłby to krok do przodu względem wersji przygotowanej dla Xboksa One. Nowsza konsola od Microsoftu musiała zadowolić się 30 klatkami na sekundę głównie ze względu na funkcję cross-play z posiadaczami gry w wersji przygotowanej dla Xbox 360. Skoro gra na Xbox 360 działała w 30 fps, by gracze mogli mierzyć się na jednym polu walki World of Tanks na Xbox One także musiało działać w identycznych warunkach. Tymczasem pojawienie się World of Tanks na PlayStation 4 będzie debiutem marki na sprzęcie od Sony. Nic więc dziwnego, że gdy Wargaming pochwalił się ostatnio nową wersją gry pojawiły się informacje, że będziałać ona działać w 1080p i 60 fps. Nie okazało się to jednak prawdą.
Cóż, rozgrywka w World of Tanks nie jest jakaś mega szybka, więc chyba 30 klatek na sekundę w zupełności wystarczy. Przynajmniej na Xbox One nie zauważyłem żadnego problemu z animacją. Więcej uwag, w naszej recenzji World of Tanks na Xbox One.