Gracze będą mogli wybierać między lepszym wyglądem a zwiększeniem liczby klatek na sekundę.
Gracze będą mogli wybierać między lepszym wyglądem a zwiększeniem liczby klatek na sekundę.
Wybór między lepszą grafiką a większą wydajnością na konsolach to rzadkość. W The Division gracze będą mogli jednak zadecydować, co dla nich jest ważniejsze. Nie wiadomo, jak bardzo wyłączenie niektórych opcji oświetlenia (niedostępnych w czasie bety) wpłynie na liczbę klatek na sekundę i czy limit 30 fps zostanie zniesiony, niemniej jest to dobra wiadomość. Podczas bety można było natomiast dostosować ostrość i wyłączyć aberrację chromatyczną.
- To wspaniale, że dajemy możliwość wyłączenia niektórych aspektów oświetlenia, by zwiększyć liczbę klatek w wersjach konsolowych - powiedział jeden z twórców w nowym wideo opublikowanym przez Team Epiphany. - Nie potrafię wymienić z głowy żadnej innej gry, która na to pozwala. Zatem jeśli wolicie większą liczbę klatek niż piękniejszą grafikę, możecie ją wybrać.
Przykładem produkcji, w której gracze mogli wybierać między większą wydajnością a wyglądem jest The Last of Us. Gra mogła działać w 30 lub 60 fps, przy czym większa liczba klatek na sekundę oznaczała wyłączenie cieni wysokiej rozdzielczości.
The Division ukaże się na PC, PS4 i Xboksie One 8 marca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!