E3 2016: Detroit - sporo o bohaterach i decyzjach gracza

Katarzyna Dąbkowska
2016/06/14 18:26
4
0

Gra ma przypominać rozgrywką Heavy Rain.

E3 2016: Detroit - sporo o bohaterach i decyzjach gracza

Widząc nowy fragment z rozgrywki w Detroit: Become Human mogliście go nie skojarzyć z pierwszymi gameplayami. Wtedy poznaliśmy zupełnie inną bohaterkę. Przedstawiony na tegorocznym E3 Connor będzie drugą grywalną postacią. David Cage z Quantic Dream postanowił uszczknąć rąbka tajemnicy na temat tego bohatera i samej gry:

- Detroit to nowoczesny thriller w klimatach noir osadzony w Detroit w niedalekiej przyszłości. Androidy, które wyglądają identycznie jak ludzie, zastąpiły człowieka przy większości czynności - są robotnikami, opiekunkami, ogrodnikami, pielęgniarkami, nauczycielami oraz urzędnikami.

- Historia Detroit zaczyna się od niewyjaśnionego incydentu, który zaczyna oddziaływać na Androidy. Niektóre znikają bez żadnego wyjaśnienia, inne wykazują nieoczekiwane zachowania i pokazują oznaki emocji. Pogłoski o takich „dewiantach” zaczynają się rozprzestrzeniać, ale nikt nie wie, co się naprawdę dzieje.

Po Karze Connor jest drugą grywalną postacią jaką wprowadzamy. Connor jest zaawansowanym prototypem przydzielonym do sił policyjnych, aby pomóc im badać sprawy dotyczące dewiantów. Jest zimny i analityczny; myśli szybko i czerpie korzyści z nowoczesnych funkcji. Jest bardzo zdeterminowany i nie liczy się dla niego więcej niż realizacja misji, do której został zaprogramowany.

GramTV przedstawia:

- W tej nowym zwiastunie Connor zostaje przedstawiony w napiętej sytuacji z udziałem „dewianta” trzymającego małą dziewczynkę jako zakładniczkę i grożącego skokiem z dachu. W zależności od decyzji i strategii Connorowi uda się lub nie, by uratować dziewczynkę; może przeżyć lub zginąć. Twoje działania będą prowadzić do różnych wyników i będą mieć konsekwencje daleko poza tą sceną.

- Podczas rozgrywki wcielając się w różnych bohaterów będziemy mogli zobaczyć grę z różnych perspektyw. Trzeba będzie przemyśleć każdą decyzję, bo wszystko, co zrobimy jako jeden bohater, może mieć wpływ na życie całej reszty. Trzeba będzie również unikać narażania bohaterów na niebezpieczeństwo, bo będą mogli zginąć podczas rozgrywki, i, podobnie jak w Heavy Rain, historia będzie toczyła się dalej bez nich.

Komentarze
4
Headbangerr
Gramowicz
16/06/2016 01:16

To wcześniej były już jakieś gameplaye z inną bohaterką?

dark_darek
Gramowicz
15/06/2016 10:10

Heavy Rain był bardzo dobrą grą , Until Down też, wcześniej tak dobrze grało mi się tylko w Phantasmagoria 2 więc mam nadzieje że na Detroit też się nie zawiodę...

MisioKGB
Gramowicz
15/06/2016 07:34

Tego się obawiałem, Heavy Rain był dla mnie zbyt ciężki, nie uniosłem tematu i przestałem grać.




Trwa Wczytywanie