NeuroHaze zdradza plany na przyszłość - postępy w pracach nad Project Genom i Vigor Roads

Małgorzata Trzyna
2016/06/21 19:15
0
0

Już wkrótce w Project Genom pojawi się system rzemiosła. NeuroHaze pracuje także nad Vigor Roads - mimo nieudanej kampanii na Kickstarterze.

NeuroHaze zdradza plany na przyszłość - postępy w pracach nad Project Genom i Vigor Roads

MMORPG Project Genom miało zostać udostępnione w Early Access w maju, jednak okazało się, że musimy poczekać przynajmniej do sierpnia. Dostęp do gry można uzyskać przez zakupienie jednego z wybranych pakietów fundatorów.

NeuroHaze podzieliło się kilkoma informacjami o postępach w pracach: ostatnia aktualizacja dodała do Project Genom system talentów, pozwalający wybrać rolę, jaką mają pełnić postacie. Twórcy wyjaśnili, że używanie wybranego przedmiotu - np. pistoletu - rozwinie zdolności pasywne związane z tą bronią, a także pozwoli zdobyć punkty do rozdania w dowolnie wybranych drzewkach umiejętności.

GramTV przedstawia:

W lipcu w grze zostanie zaimplementowany system rzemiosła, pozwalający tworzyć przedmioty ze znalezionych surowców. Potrzebne będą również schematy oraz odblokowanie pewnej liczby zasobów w jednym z sześciu drzewek rzemiosła. Niemal każdy materiał będzie wzmacniał lub osłabiał jakąś cechę przedmiotu. Zasoby będą także zapewniały premie, do wyboru podczas tworzenia przedmiotu.

NeuroHaze ogłosiło również, że mimo nieudanej kampanii na Kickstarterze, zamierza kontynuować prace nad Vigor Roads - grą, w której walki będą toczyć między pędzącymi po drodze samochodami. Studio chce zaprezentować wersję pre-alfa gry pod koniec lata lub jesienią. Twórcy są dobrej myśli - podkreślają, że projekt cieszy się dużym zainteresowaniem, a uzyskanie "zielonego światła" na Steam Greenlight ułatwi im znalezienie inwestora lub wydawcy. Gra ma znaleźć się w Early Access w 2017 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!