Wydawca obiecuje także, że podobny problem nie dotknie Watch Dogs 2.
Wydawca obiecuje także, że podobny problem nie dotknie Watch Dogs 2.
Najważniejsze, że Dominic obiecuje, iż podobny lost nie czeka Watch Dogs 2. - W przypadku Watch Dogs 2 sytuacja była znacznie bardziej przewidywalna. Tworzyliśmy grę na naszych docelowych platformach od samego początku. Watch Dogs 2 korzysta z ulepszonej wersji silnika z pierwszej części gry. Po wielu latach badań i rozwoju na tej generacji sprzętu byliśmy w stanie znacząco poprawić wygląd oprawy wizualnej. Zatoka San Francisco jest świetnym miejscem, by pokazać otwarte przestrzenie z efektami atmosferycznymi przygotowanymi w wysokiej rozdzielczości. Oświetlenie i efekty są znacznie bardziej realistyczne, a świat zdecydowanie bardziej dynamiczny i szczegółowy - zachwala grę D. Guay.
Wydawać by się mogło, że część graczy się o tym nie przekona, bo po wpadce z Watch Dogs nie będą zainteresowani kontynuacją, ale Ubisoft twierdzi, że jest odwrotnie - ponoć 80 procent nabywców pierwszej części jest zainteresowanych Watch Dogs 2.
Przypominamy, że Watch Dogs 2 pojawi się w sklepach 15 listopada.