Kac morderca, nie ma serca - także w Kingdom Come: Deliverance

Paweł Pochowski
2016/07/17 08:45
5
0

Jak dowiadujemy się z nowego materiału wideo, napoje wyskokowe w grze sprawią, że będziemy silniejsi, ale prawdziwą cenę za ich picie zapłacimy rano.

Kac morderca, nie ma serca - także w Kingdom Come: Deliverance

Przedłużające się prace nad Kingdom Come: Deliverance zapewne martwią wielu oczekujących na debiut gry fanów, niestety musicie uzbroić się jeszcze w sporo cierpliwości - gra znajduje się już co prawda w wersji beta, ale nie zadebiutuje na rynku aż do przyszłego roku. Jeżeli czekacie na nią z utęsknieniem, być może żmudne czekanie osłodzi Wam najnowszy filmik nakręcony przez twórców, w którym omawiają oni kwestie związane z pancerzem, systemem RPG oraz spożywaniem w grze alkoholu.

W materiale występuje "twarz" studia w postaci dyrektora kreatywnego Daniela Vavra - z całą pewnością kojarzycie go z innych materiałów czeskiego studia, ponieważ często sie w nich pojawia. Oprócz creative directora w filmie posłuchacie także Ondreja Bittnera, który w Warhorse Studios zatrudniony jest na stanowisku gameplay designera, a także innych pracowników studia. Panowie opowiadają o zawiłościach systemu RPG, rozwoju postaci, poszczególnych umiejętnościach i statystykach - w tej kwestii najważniejszy jest fakt, że w Kingdom Come: Deliverance automatycznie stajemy się lepsi w tym, co robimy często. Czym częściej będziecie dobywać miecza, tym w walce będziecie skuteczniejsi itp.

Z filmiku dowiadujemy się także o survivalowych aspektach Kingdom Come: Deliverance - niewyspany i zmęczony bohater będzie przymykał oczy, a negocjacje mogą być dla niego zbyt wielkim wysiłkiem. Postać musi być wyspana i najedzona - czasem odwagi można dodać sobie trunkiem z procentami, ale na drugi dzień przywita was "syndrom dnia wczorajszego". Co ciekawe, w podobny sposób funkcjonują NPC - oni także muszą jeść i pić, aby przeżyć.

GramTV przedstawia:

Wreszcie spora cześć dwunastominutowego materiału poświęcona jest personalizacji postaci i kwestii noszenia zbroi - deweloperzy tłumaczą, jak działał ten element w średniowieczu i prezentują różne typy ubrań oraz pancerzy w grze.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
02/10/2016 18:15

Mam nadzieję, że gra będzie w czymś rodzaju Wiedźmina 3 bez magii niż symulatorem rycerza w średniowieczu.

Usunięty
Usunięty
17/07/2016 17:19
Dnia 17.07.2016 o 13:21, KannX napisał:

ciekawi mnie zatruwanie jedzenia (jak również jego gnicie w ekwipunku), możliwość niszczenia arsenału przeciwnika i... sneaky rabbit :) Czyżby była możliwość wytresowania królika na złodzieja?

To nie królik złodziej, to krwiożercza bestia, nie znająca słowa "litość". Pomóc na nią może jedynie Święty Granat Ręczny.

KannX
Gramowicz
17/07/2016 13:21

Kupili mnie konfiguracją pancerza. Coś niesamowitego. Najpierw kubrak, potem kolczuga, a na koniec właściwa zbroja. I jeszcze na to wedle życzenia szata z insygniami. No i ciekawi mnie zatruwanie jedzenia (jak również jego gnicie w ekwipunku), możliwość niszczenia arsenału przeciwnika i... sneaky rabbit :) Czyżby była możliwość wytresowania królika na złodzieja?




Trwa Wczytywanie