Ubisoft wydał ponad 120 milionów euro, by choć trochę wzmocnić swoją pozycję w świetle ostatniej ofensywy Vivendi.
Ubisoft wydał ponad 120 milionów euro, by choć trochę wzmocnić swoją pozycję w świetle ostatniej ofensywy Vivendi.
Kroki te zostały podjęte przez władze francuskiej firmy po tym, jak znaczący pakiet akcji spółki trafił w ręce medialnego giganta, Vivendi. Po tym, jak konsorcjum zagwarantowało sobie 20-procentowy udział w Ubisofcie, jego włodarze nie ukrywali, że zależy im na zaprowadzeniu zmian w zarządzie. Sprawa ta zostanie rozstrzygnięta 29 września, na corocznym spotkaniu udziałowców giganta wydawniczego.
Dyrektor wykonawczy Ubisoftu Yves Guillemot podkreślał w wywiadach, że zależy mu na zachowaniu niezależności. W świetle tych wypowiedzi nie dziwią takie działania jak to opisywane powyżej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!