Battlefield 1 i Titanfall 2 - dwie wielkie gry z tego samego gatunku zadebiutowały w odstępie zaledwie tygodnia. Czy EA dobrze to przemyślało?
Battlefield 1 i Titanfall 2 - dwie wielkie gry z tego samego gatunku zadebiutowały w odstępie zaledwie tygodnia. Czy EA dobrze to przemyślało?
Dyrektor finansowy Blake Jorgensen dodaje natomiast, że amerykański wydawca ma dalekosiężne plany względem marki Titanfall. - Częścią strategii budowania marki jest perspektywa długoterminowa. O biznesie myślisz inaczej niż o istniejących seriach, jak FIFA czy Madden. Oznacza to, że szukamy sposobów, by nie dzielić bazy graczy na samym początku, ale by zgromadzić tylu fanów, ilu tylko nam się uda - i na tej podstawie rozbudowywać markę. Uważamy, że to odpowiednia strategia dla takiego produktu, jak Titanfall - oznajmia Jorgensen.
My na razie oceniliśmy Battlefielda 1. Noty zbierane przez Titanfalla 2 też wyglądają jednak obiecująco.