Nie samym Assassin's Creedem Ubisoft żyje, czyli jak radzi sobie francuski gigant podczas rynkowej nieobecności swej najpopularniejszej marki.
Nie samym Assassin's Creedem Ubisoft żyje, czyli jak radzi sobie francuski gigant podczas rynkowej nieobecności swej najpopularniejszej marki.
W porównaniu do ubiegłego roku, łączna liczba aktywnych użytkowników wszystkich gier Ubisoftu zwiększyła się o 43,9 proc. Wzrosły również przychody - o 35,7 proc. - i wyniosły 230 milionów dolarów. Z samych źródeł cyfrowych wpływy zwiększyły się aż o 102,6 proc. do poziomu 224,8 mln dolarów. Te kanały miały aż 72-procentowy wkład w sprzedaż w minionym kwartale.
Ogólnie Ubisoft zanorował straty na poziomie 73,3 mln dolarów, ale w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym i tak wypada lepiej - wówczas francuska firma była bowiem ponad 83 mln dolarów na minusie.