Snajperka Anna i niedźwiedź Wojtek ruszą na pohybel przeciwnikom.
Snajperka Anna i niedźwiedź Wojtek ruszą na pohybel przeciwnikom.
Kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że zapowiadana od dłuższego czasu gra Iron Harvest będzie strategią czasu rzeczywistego. Dzisiaj na oficjalnym fanpage'u uniwersum 1920+ Jakub Różalski opublikował grafikę koncepcyjną, która przedstawia główną bohaterkę kampanii dla pojedynczego gracza dla frakcji Polania Republic.
Snajperka Anna „Ruda” doskonale radzi sobie w walce na dystans. Dodatkowo nieustannie towarzyszy jej niedźwiedź Wojtek, dzięki czemu nie straszna jej też walka w bliskim zasięgu. Postać Anny możecie kojarzyć z gry planszowej Scythe, której współtwórcą jest Jakub Różalski.
Przypominamy, że formuła rozgrywki w Iron Harvest ma nawiązywać do takich tytułów jak Company of Heroes, a akcja będzie osadzona w alternatywnej rzeczywistości, tuż po zakończeniu I wojny światowej. Premiera gry planowana jest na 2018 rok, a tytuł ma trafić na konsole ósmej generacji i komputery osobiste.