Studio planuje największą w swojej historii kampanię reklamową.
Studio planuje największą w swojej historii kampanię reklamową.
- Jak dotąd to nasza największa gra z serii Sniper Elite, przygotowujemy dla niej największą kampanię marketingową w naszej historii, a czuwa nad tym największy zespół pracowników - jesteśmy więc dość spokojni wobec kierunku, w którym zmierza Sniper Elite 4 i gdzie zmierza studio Rebellion - przekonuje manager do spraw marketingu i PR-u, Robbie Cooke.
Co ciekawe, w przypadku Sniper Elite 4 Rebellion sam zdecydował się na wydanie gier, przez co ma na swoich barkach dodatkowe zajęcia, ale i więcej możliwości. - Nie tworzylibyśmy tej gry bez wiary w to, że może okazać się najlepiej sprzedającą się częścią w historii serii, ale to nie jedyny miernik sukcesu. Czy gracze zostaną z nią i będą nas wspierać, gdy przygotowujemy nową zawartość? Czy zostawią dla siebie swoje wyniki czy podzielą się nimi na YouTube czy Twitchu? Czy produkcja utrzyma swoją wartość przez dłuższy okres? Czy będzie przyciągać nowych fanów, którzy być może zechcą sprawdzić jej wcześniejsze części, a może nawet skuszą się na zagranie w przyszłe? Teraz, gdy mamy pełną władzę nad tą marką, zarówno nad jej tworzeniem i marketingiem, możemy mierzyć sukces na więcej sposobów niż tylko poprzez dane dotyczące sprzedaży - powiedział Robbie.
Sniper Elite 4 zadebiutuje 14 lutego 2017.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!