Dane mają pochodzić z pierwszego tygodnia po premierze.
Dane mają pochodzić z pierwszego tygodnia po premierze.
Lwią część pobrań, bo aż 11 milionów, należy przypisać Amerykanom. Według danych App Annie, użytkownicy z Wielkiej Brytanii pobrali grę 2 miliony razy, a w dwóch pierwszych dniach od premiery stanowili 5% wszystkich graczy pobierających wspomnianą produkcję. Z analizy wynika także, że gracze korzystają z Super Mario Run kilka razy dziennie, a przeciętnie spędzają w niej średnio 5 minut i 30 sekund na jedną sesję.
Przypomnijmy, że w Super Mario Run za darmo dostępnych jest jedynie kilka poziomów. Aby pobrać pełną wersję należy zapłacić 9,99 euro, czyli nieco powyżej 40 zł. Więcej o grze dowiecie się z naszej recenzji. Gra chwilowo dostępna jest jedynie na sprzętach z iOS, ale w przyszłym roku pojawi się także na urządzeniach z Androidem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!