Jonathan Cooper nie szczędzi też kilku słów krytyki.
Jonathan Cooper nie szczędzi też kilku słów krytyki.
That said, animating an RPG is a really, really big undertaking - completely different from a game like Uncharted so comparisons are unfair.
— Jonathan Cooper (@GameAnim) 23 marca 2017
Na swoim twitterowym koncie Cooper napisał, że porównywanie animacji w Mass Effect Andromeda i Uncharted jest niesprawiedliwe, ponieważ Uncharted to gra liniowa, w której łatwiej zapanować nad pewnymi elementami i dużo prościej je dopracować. Natomiast Mass Effect to produkcja z otwartym światem i dużo trudniej z nią pracować.
Cooper uważa, że marne animacje to wynik braku czasu. Jak stwierdził, w przypadku mniej ważnych sytuacji w grze twórcy najprawdopodobniej skorzystali ze specjalnego algorytmu, ale pośpiech spowodował, że słabe efekty związane z użyciem takiego algorytmu nie zostały poprawione.
Nie obyło się też bez słów krytyki. Cooper uważa bowiem, że twórcy powinni bardziej przyłożyć się do swojej pracy. Oczywiście, przy takiej produkcji mogło im nie starczyć czasu, jednak gracze nie dają się dzisiaj oszukać i szybko wyłapują, że pewne elementy nie zostały dopracowane jak należy.
Więcej o Mass Effect Andromeda przeczytacie pod tym adresem. Zachęcamy również do zapoznania się z naszą recenzją.