Star Wars: Battlefront II z liniową fabułą, ale ukazywaną z różnych perspektyw

Patryk Purczyński
2017/04/23 11:30
7
0

Twórcy Star Wars: Battlefront II zdradzają swój pomysł na tryb single-player. Gracze prześledzą rozwój głównego bohatera na przestrzeni 30 lat.

Star Wars: Battlefront II z liniową fabułą, ale ukazywaną z różnych perspektyw

- Nie wdając się w zbyt wiele szczegółów, które wpędziłyby mnie w tarapaty... Korzystamy z wszystkich wskazówek Lucasfilmu na temat tego, jak opowiadać historię w uniwersum Gwiezdnych wojen - zapewnia Mark Thompson z DICE, studia odpowiedzialnego za Star Wars: Battlefront II. W grze pojawi się tryb fabularny i wygląda na to, że będzie on miał charakter liniowy.

- To ciągła opowieść z początkiem, rozwinięciem i zakończeniem, w trakcie której śledzisz podróż Idena przez 30 lat od końcówki Powrotu Jedi do początku Przebudzenia Mocy w bazie Starkiller. Nie jest to zestaw oddzielnych misji czy osobnych opowieści wojennych jak w Battlefieldzie 1. Podążasz za Idenem, a od czasu do czasu zmieniasz strony i obserwujesz wydarzenia z perspektywy jednego ze słynnych bohaterów, ponieważ jest to część DNA Battlefronta. Czasami jesteś Szturmowcem, niekiedy pilotem, a jeszcze innym razem Lukiem Skywalkerem z mieczem świetlnym - wyjaśnia Thompson.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że za scenariusz Battlefront II odpowiedzialny jest m.in. autor fabuły do Spec Ops: The Line. Zachęcamy też do przyjrzenia się pierwszym screenom z gry.

Komentarze
7
god_of_dump
Gramowicz
28/04/2017 16:19
NemoTheEight napisał:

Nie więli pod uwagę jednego - zrobienie w ten sposób spójnej historii jest badzo trudne. No, chyba, że są aż tak ambitni.

Gry od EA ambitne? Może 20 lat temu. Dziś ambitnie podchodzą do "rosnących słupków" i szybkiej kasy ;) Mnie bardziej zastanawia kiedy gracze zaczną wymagać ambitnych produkcji...

Usunięty
Usunięty
24/04/2017 17:18

FAJNIE ale" ( Czasami jesteś Szturmowcem, niekiedy pilotem, a jeszcze innym razem Lukiem Skywalkerem z mieczem świetlnym - wyjaśnia Thompson. )" I te " w trakcie której śledzisz podróż Idena przez 30 lat od końcówki Powrotu Jedi do początku Przebudzenia Mocy " które DICE i EA zapakóją w 5 h KAMPANII - dziękuję postoję - JAk zrobią te 30 lat w 30h to Zapłacę za tą grę nawet 300 zł ale 5 h w ich grach to żart z graczy!!. Ogółem SWBF wygląda genialnie naprawdę chciałem tą grę mieć ale nie da się w nią normalnie grać, tak jak było by to możliwe w ORYGINALE. Liczę że moje obawy się nie sprawdzą, że nie będzie ta gra pokrojona jak tort, i że kampania nie będzie miała w granicach 10h tylko więcej . Ja chce tą grę taką jaka powinna być. Co prawda SWBF (oryginalny) nia miał kampanii ale mogłem spokojnie grać z botami i korzystać z frakcji której chciałem, walczyłem w podstawie w kosmosie, przejmowałem planety - ogółem była lepsza.

Usunięty
Usunięty
24/04/2017 07:10

Nie więli pod uwagę jednego - zrobienie w ten sposób spójnej historii jest badzo trudne. No, chyba, że są aż tak ambitni.




Trwa Wczytywanie