For Honor straciło mnóstwo graczy

Katarzyna Dąbkowska
2017/06/07 14:05
4
0

W produkcję gra jedynie 5% pecetowych użytkowników w porównaniu z czasem bezpośrednio po premierze.

For Honor straciło mnóstwo graczy

Ubisoft od dawna nie radzi sobie z problemami technicznymi w For Honor. To przełożyło się nie tylko na ogrom negatywnych recenzji na Steamie, ale również na masową ucieczkę graczy z pola bitwy w grze. Z najnowszych doniesień wynika, że we wspomnianą produkcję gra o 95% mniej pecetowych graczy niż to było w okresie po premierze tego tytułu.

GitHyp donosi, że w ciągu pierwszych dwóch tygodni z For Honor 'uciekło' około 50% użytkowników. Spora część, bo aż 36%, pożegnała się z grą zaraz po testach beta. Oczywiście, stanowcza większość z tej liczby po prostu nie chciała płacić za zakup pełnej wersji, ale jest to i tak spore grono.

GramTV przedstawia:

Warto wspomnieć, że zebrane dane dotyczą aktualnie jedynie wersji zakupionej na Steamie. Nie wiadomo również, co skłania graczy do żegnania się z produkcją. Oczywiście, lwia część zapewne znudziła się grą i odłożyła ją na półkę, ale reszta może być zrażona ciągłymi problemami technicznymi. Z drugiej strony sprawa nie jest jeszcze aż tak zła, jeśli porównać ją do sytuacji No Man's Sky po premierze.

Komentarze
4
elmartin
Gramowicz
07/06/2017 18:53

For Horror

Usunięty
Usunięty
07/06/2017 17:24

Szczerze przyznaję, że gra miała bardzo duże zadadki na bycie ponadczasową i unikatową - głównie przez system walki, który błyszczy przy pojednykach 1v1. Akutalnie grywam tylko przez bardzo miłą społeczność na reddicie i przez fanowskie turnieje, a tak poza tym to się nie dziwię, że gracz, który codzennie wykonywał tylko questy i tyle - mógł odłożyć grę na półkę i tam zostawić, no i do tego dochodzi płacenie za walutę w grze za, którą się płaci (niemałe) pieniądzę już za samo posiadanie jej co jest abusrdalne, ale dla ubi normalnie.

 

Usunięty
Usunięty
07/06/2017 15:39

Match making nie pozwalający na grę ze znajomymi, czekanie po kilkanaście minut na znalezienie gry a pod koniec 20 minutowego matchu błąd i 0 nagród. Ciekawe dlaczego gracze odchodzą..?? Pomijając już kupowanie stali jak w grach free-to-play.. no i cena. No ale tak, nie wiadomo co skłania graczy, żeby odejść..




Trwa Wczytywanie