Ponad 50 tys. wpisów na temat EA Play pojawiło się w mediach społecznościowych podczas trwania konferencji - informuje Brandwatch. Co może zaskakiwać, największe zainteresowanie wzbudziła nowa gra twórców Brothers: A Tale of Two Sons, A Way Out. Pokazują to dwa wykresy.
Pierwszy obrazuje aktywność w mediach społecznościowych w konkretnych porach trwania pokazu. Najwięcej wpisów pojawiało się między 30. a 45. minutą EA Play. W tym czasie przedstawiciele Electronic Arts prezentowali kolejno Need for Speed: Payback, A Way Out i Anthem, nową markę BioWare'u.
Drugi skupia się już na konkretnych tytułach. Tu A Way Out zdecydowanie góruje nad pozostałymi grami. Drugie jest NfS: Payback, a trzecie Anthem. Trzeba mieć jednak na względzie, że prezentacja Star Wars: Battlefront II była najbardziej rozciągnięta w czasie i wpisy poświęcone produkcji DICE rozkładają się bardziej równomiernie - dlatego szczytowy moment nie wybija się tak bardzo jak w przypadku wcześniej wymienionych pozycji.
My oczywiście zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi interesującymi Was wiadomościami z EA Play.