Według YouTube'a druga odsłona Star Wars: Battlefront była najczęściej oglądaną i komentowaną grą tegorocznych targów E3.
Według YouTube'a druga odsłona Star Wars: Battlefront była najczęściej oglądaną i komentowaną grą tegorocznych targów E3.
Zgodnie z zestawieniem opublikowanym przez serwis YouTube, najpopularniejszą grą targów E3 2017 został Star Wars: Battlefront II. W czasie targów sequel sieciowej strzelanki z 2015 roku okazał się najczęściej poruszanym i oglądanym tematem spośród tytułów, które zaprezentowano w Los Angeles. Warto nadmienić, że klasyfikacja powstała na podstawie oficjalnych materiałów z gry, które prezentowali wydawcy, jak i publikacji mediów czy społeczności graczy bezpośrednio powiązanych z danym tytułem. Na drugim miejscu w tym zestawieniu jest Assassin's Creed: Origins, a podium zamyka FIFA 18.
Nowa gra spod szyldu EA zwyciężyła też w rankingu na najpopularniejszy, zaprezentowany podczas targów oficjalny zwiastun. Gameplay trailer ze Star Wars: Battlefront II podczas targów zobaczyło niespełna 8 milionów użytkowników serwisu. Kolejne w tej kategorii było Super Mario Odyssey z 5,5 miliona wyświetleń, a następnie zaprezentowany na konferencji Sony gameplay z Marvel's Spider-Man, którego obejrzało 4,5 miliona użytkowników.
Wygląda na to, że kampania marketingowa nowego Battlefronta idzie zgodnie z planem, a kolejne odsłony Star Wars na wielkim ekranie tylko napędzają zainteresowanie na najnowsze, interaktywne produkty osadzone w stworzonym przez Geogre'a Lucasa uniwersum.