Ubisoft planuje wspieranie Skull & Bones przez bardzo długi czas

Małgorzata Trzyna
2017/07/24 16:20
6
0

Niewykluczone, że w piratów w Skull & Bones będziemy bawić się nawet przez najbliższe 10-15 lat.

Ubisoft planuje wspieranie Skull & Bones przez bardzo długi czas

Podczas rozmowy z Gamespotem, szef Ubisoftu, Yves Guillemot i dyrektor zarządzający Ubisoft Singapore, Olivier de Rotalier, wyjaśnili, dlaczego firma zdecydowała się na stworzenie nowej marki zamiast powiązać grę o bitwach morskich z Assassin's Creed.

- Po Assassin's Creed IV: Black Flag, chcieliśmy pozostać w fantastycznym świecie piratów, uczynić go większym i silniejszym - powiedział de Rotalier. Gdy ekipa z Singapuru przygotowała prototyp bitwy morskiej 1v1, okazało się, że jest to świetna zabawa, ale zupełnie nie pasująca do Assassin's Creed. Zdecydowano więc, że powstanie nowa marka zamiast spin-offów.

- Nie chcieliśmy narzucać ograniczeń. Nowa marka to szansa na stworzenie wszystkiego, co można sobie wymarzyć, ogromna swoboda - podkreślił Guillemot.

GramTV przedstawia:

- Pracujemy nad grą, którą chcemy wspierać przez długi czas, bazującą na ciekawych mechanikach; RPG, online - dodał de Rotalier. - Chcemy zbudować mocną usługę, celujemy w długoterminowe podtrzymywanie zainteresowania. Wierzymy, że rozgrywka przyciągnie graczy na dłużej.

Guillemot przyznał również, że Skull & Bones wzbudziło "ogromne", bezprecedensowe zainteresowanie fanów, co przełożyło się na bardzo dużą liczbę zgłoszeń do beta-testów na oficjalnej stronie gry.

Skull & Bones zostało zapowiedziane podczas E3 2017. Prócz trybu wieloosobowego, gra zaoferuje kampanię fabularną, w trakcie której spotkamy wyraziste postacie.

Skull & Bones zmierza na PC, PlayStation 4 i Xboksa One, premierę wyznaczono na jesień 2018 roku.

Komentarze
6
Fang
Gramowicz
25/07/2017 22:06

Rok, póltora po premierze wyjdzie dwójka (o ile jedynka dobrze się sprzeda oczywiście) i powiedzą że im chodziło o wsparcie marki a nie tej konkretnej gry... Taki patent Activision zrobił przy Destiny...

koNraDM4
Gramowicz
25/07/2017 02:29

Aby to nie było coś z prostą rozgrywką jak w przeciętnych MMO RPG, ten gatunek zawsze mnie odpychał chociaż te coraz nowsze produkcje zamiast na statystyki coraz mocno stawiają na zręczność.

Mati-PL1993
Gramowicz
24/07/2017 23:24
dariuszp napisał:

Z tym wieloletnim wsparciem to zawsze wypada mizernie. Pamiętam jak np SWTOR miał miec "500 planet". Jest... 5? 6? Kilka lat po premierze. Destiny miało mieć 10-letni plan. Wypuścili parę marnych DLC które miały zawartość pokazywaną jeszcze w becie (a później wyciętą i przerobioną do sprzedaży) i jakoś 10-letni plan umarł. For Honor... szkoda gadać. Ta gra to jedna wirelka porażka. Przez oszustów, jaja ze "stalą" i brak dedykowanych serwerów udałło im się zamordować coś co się nawet nieźle zapowiadało. Rainbow 6? To jeszcze się jakoś trzyma chociaż nie wiem jak bardzo. Non stop są przeceny gdzie puszczają grę za grosze więc kto wie ilu tam jest aktywnych graczy.

Rainbow 6 jeszcze dobrze się trzyma i jest w fazie łatania niedoskonałości, ale lepiej niech Ubi robi to skuteczniej bo przez pewne bugi takie jak nie zawsze dobrze działający hitreg, ludzi dopada frustracja i odstawiają R6 na jakiś czas.

Pozdrawiam




Trwa Wczytywanie