Seria Deus Ex może doczekać się kolejnej odsłony

LM
2017/11/27 19:30

Jednak przyjdzie nam na nią poczekać.

Seria Deus Ex może doczekać się kolejnej odsłony

W wywiadzie dla serwisu GamesIndustry.biz Yosuke Matsuda ze Square Enix ujawnił kilka informacji, które z pewnością zainteresują fanów serii Deus Ex. Nie da się ukryć, że wydana w sierpniu ubiegłego roku gra Deus Ex: Rozłam ludzkości nie odniosła zakładanego sukcesu sprzedażowego, co zapoczątkowało plotki, jakoby cykl z Adamem Jensenem w roli głównej miał zejść na boczny tor. Matsuda zdementował te pogłoski, ale jednocześnie przyznał, że seria Deus Ex obecnie jest na ławce rezerwowych. Nie wynika to jednak z faktu, że włodarze koncernu nie są zadowoleni z wyników sprzedażowych, ale podyktowane jest ograniczonymi zasobami i liczbą projektów, nad którą aktualnie trwają prace. Dodał przy tym, że odbyły się już pierwsze dyskusje nad projektem kolejnej odsłony. Podsumowując, seria Deus Ex ma się lepiej, niż przypuszczaliśmy, ale musi poczekać na swoją kolej w planie wydawniczym koncernu. Jak długo? Tego na razie nie wiemy, więc pozostaje czekać na jakiekolwiek doniesienia w tej sprawie.

GramTV przedstawia:

Gra Deus Ex: Rozłam ludzkości dostępna jest na komputerach osobistych i konsolach ósmej generacji.

Komentarze
18
Artmaster88
Gramowicz
28/11/2017 17:57

MD rzeczywiście działał lipnie. W miejscu takim jak Palisade, gdzie wchodziło się do pomieszczenia z ilością detali takimi jak biurko, obrazek, kosz i kanapa + 2 efekty na krzyż typu reflexy na podłodze + zerowa ilość NPC, gra spadała do 20fps, jakby Bóg wie co się w tym pomieszczeniu działo, tymczasem w Golem gdzie naprane było detali po sufit, gra działała już lepiej, chociaż nie idealnie. Coś im po prostu nie poszło przy tym silniku, ale z drugiej strony Deus Ex to gra, która bardziej stawia na powolne, dokładne i że się tak wyrażę "profesjonalne" przechodzenie, gdzie liczy się dużo cierpliwości a nie naparzanka jak w Quake 3. To nie jest gra do strzelania (mimo że twórcy zarzekali się, że poprawili ten element - a tymczasem jest 2 razy bardziej toporny jak w jedynce), więc nie jest też wymagana nie wiadomo jaka płynność.

Chociaż MD spodobał m się dopiero po drugim (cichym) podejściu, to mam nadzieję że trójka będzie zrobiona lepiej pod każdym względem.

Artmaster88
Gramowicz
28/11/2017 17:57

MD rzeczywiście działał lipnie. W miejscu takim jak Palisade, gdzie wchodziło się do pomieszczenia z ilością detali takimi jak biurko, obrazek, kosz i kanapa + 2 efekty na krzyż typu reflexy na podłodze + zerowa ilość NPC, gra spadała do 20fps, jakby Bóg wie co się w tym pomieszczeniu działo, tymczasem w Golem gdzie naprane było detali po sufit, gra działała już lepiej, chociaż nie idealnie. Coś im po prostu nie poszło przy tym silniku, ale z drugiej strony Deus Ex to gra, która bardziej stawia na powolne, dokładne i że się tak wyrażę "profesjonalne" przechodzenie, gdzie liczy się dużo cierpliwości a nie naparzanka jak w Quake 3. To nie jest gra do strzelania (mimo że twórcy zarzekali się, że poprawili ten element - a tymczasem jest 2 razy bardziej toporny jak w jedynce), więc nie jest też wymagana nie wiadomo jaka płynność.

Chociaż MD spodobał m się dopiero po drugim (cichym) podejściu, to mam nadzieję że trójka będzie zrobiona lepiej pod każdym względem.

Usunięty
Usunięty
28/11/2017 15:56

Pewnie już planują, jak ile misji WYCIĄĆ na premiere, aby potem sprzedac w DLC, tak jak to zrobili w MD.. a potem cfele płakali że gra się słabo sprzedała, i kończą wspieranie MD [jak i wypuszczenie wyciętych misji!!!]. fu*k you square crap.




Trwa Wczytywanie