Tytuł zmierza na najważniejsze platformy sprzętowe.
Tytuł zmierza na najważniejsze platformy sprzętowe.
Odpowiedzialne za produkcję gry Iron Harvest studio KING Art Games udostępniło na swoim kanale w serwisie YouTube zapis rozgrywki z wczesnej wersji rzeczonego tytułu. Na załączonym powyżej materiale twórcy podsumowali elementy gry, które udało im się wprowadzić do projektu w ostatnim czasie, a także zademonstrowali jak wygląda niszczenie elementów otoczenia i tworzenie osłon dla jednostek w Iron Harvest. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że wiosną 2018 roku twórcy planują wprowadzić do gry tryb sieciowy z możliwością rozegrania potyczki pomiędzy dwoma graczami.
Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego osadzona w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Produkcja poza elementami typowymi dla RTS-ów zaoferuje także szereg mechanik znanych z gatunku RPG. Gra zmierza na komputery osobiste i konsole ósmej generacji, a jej premierę zaplanowano na 2018 rok.