Sucker Punch wychodzi ze strefy komfortu i zamiast kolejnego nieSławnego robi nową markę. Ruch ten może się jednak okazać finansowo nieopłacalny.
Sucker Punch wychodzi ze strefy komfortu i zamiast kolejnego nieSławnego robi nową markę. Ruch ten może się jednak okazać finansowo nieopłacalny.
- To są świetne gry, które zdobywają uznanie wśród krytyków, a zatwardziali fani je uwielbiają. Dla przeciętnego odbiorcy to są jednak trudne pozycje. Dla większości ludzi są zbyt trudne. Grałem w Personę 5, jedną z najwyżej ocenionych gier roku. Choć mnie się podoba, nie mogę uwierzyć, że sprzedała się aż tak dobrze. To nie jest tego typu produkcja, która przyciągnie wzrok masowego odbiorcy, nawet jeśli to jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek powstały i pozgarnia nagrody dla gry roku. Wracając jednak do Tsushimy, nie sądzę, by miała ona szeroki zasięg wśród konsumentów - skwitował Pachter.
Ghost of Tsushima powstaje na wyłączność PlayStation 4. Gra została zapowiedziana na Paris Games Week. Twórcy podkreślają, że to największy projekt, nad jakim kiedykolwiek pracowali.