Szef Take-Two otwarcie krytykuje Ubisoft i Electronic Arts

Patryk Purczyński
2018/06/20 20:39

Strauss Zelnick zestawił działanie swojej firmy ze strategią przyjętą przez konkurencję. Porównanie wypada oczywiście na korzyść Take-Two.

Szef Take-Two otwarcie krytykuje Ubisoft i Electronic Arts

Rzadko się zdarza, by ludzie na wysokim szczeblu pozwalali sobie na otwartą krytykę konkurencji. Dyrektor wykonawczy Take-Two Strauss Zelnick nie szczędził jednak uszczypliwości polityce dwóch innych wielkich wydawców, Ubisoftowi i Electronic Arts. Francuzom oberwało się za niezbyt wydajną strukturę spółki, a Amerykanom za ogólną jakość produkowanych w wewnętrznych studiach gier.

- Prowadzimy globalny biznes, ale nie jesteśmy aż tak ogromną spółką. Zatrudniamy 4 200 osób. Mamy studia w 17 lokacjach. To wcale nie tak dużo, a jednak dajemy sobie radę. Dla Ubisoftu pracuje 14 tys. ludzi, a ich przychód jest mniejszy od naszego. Nie rozumiemy tego - stwierdził Zelnick.

GramTV przedstawia:

Prezes Take-Two został również zapytany o opinię w sprawie oparcia wszystkich gier Electronic Arts na jednym silniku - Frostbite. Tu również nie szczędził słów krytyki. - Nie uważamy tej strategii za przydatną. Wystarczy porównać jakość naszych gier i ich. Nie sądzę, że jest realistyczne by mówić ludziom: "Sądzimy, że jesteście najlepszymi twórcami w tym biznesie. Dołączcie do nas i róbcie swoje. A, i przy okazji musicie używać tej oto technologii". My dbamy o technologię. Rozsądnie wydajemy pieniądze na rozwój. Rockstar ma własny silnik. W pionie 2K są autorskie silniki. Opieramy się również na licencjach zewnętrznego oprogramowania - podkreślił.

- Nie ma zbyt wielu przypadków stosowania korporacyjnego silnika. Midway miał ten osławiony engine, korporacyjną bibliotekę technologiczną. Midway złożył wniosek o upadłość. Jest mało dowodów na to, że posiadanie korporacyjnego systemu technologicznego służy najlepszej zawartości rozrywkowej. Rozsądni ludzie mogą się z tym nie zgadzać, ale to nie jest nasza strategia - dodał.

Komentarze
11
koNraDM4
Gramowicz
21/06/2018 16:13
DzikiDzik2123 napisał:

Tego Frostbyta powinni wysłać w kosmos .Już w Battelfildzie 3 mówiłem że wogule mi się nie podoba ta grafika a oni zachwalali że taka wspaniała. Zawsze się pytałem czy nie można zrobić takiego Battelfielda na identycznym silniku jak chociażby gta5. Tak samo nie znoszę gier od Ubisoftu właśnie za wygląd ich gier. Od lat wszystkie identyczne graficznie z delikatnymi ale naprawdę z  bardzo małymi zmianami na plus  Facet wymienił akurat dwie firmy które robią jak dla mnie najbrzydsze gry  Zresztą Frostbyte jest identyczny z silnikami Ubisoftu w ich grach widać identyczne błędy które natychmiast rzucają te oczy. Pewnie pominąłbym ten artykuł i wogule się nie wypowiadał gdybym miał inne zdanie albo wogule go nie miał, ale napiszę je raz ze chlopina wymienił akurat dwie firmy których silniki graficzne są w moim mniemaniu najbrzydsze że wszystkich i które od lat krytykuje 

Frostbyte to nie tylko grafika, ba nawet nie od niego zależy wygląd tekstur itp. To od grafików zależy jak gra będzie wyglądać ale patrząc na to, że głównie DICE przoduje w produkcjach na nim opartych można zakładać, że jest ciężki w użytkowaniu.

MisioKGB
Gramowicz
21/06/2018 09:41

Silnik GTA V i wspierający silnik fizyki Euphoria zawsze w moim sercu <3, moga go pakować do każdej gry i w każdej prezentowałby się świetnie. Co do wypowiedzi gościa, każde studio ma za uszami, każde, każdemu może się podwinąć noga i niech ten gość o tym nie zapomina.

DzikiDzik2123
Gramowicz
21/06/2018 08:28

Tego Frostbyta powinni wysłać w kosmos .Już w Battelfildzie 3 mówiłem że wogule mi się nie podoba ta grafika a oni zachwalali że taka wspaniała. Zawsze się pytałem czy nie można zrobić takiego Battelfielda na identycznym silniku jak chociażby gta5. Tak samo nie znoszę gier od Ubisoftu właśnie za wygląd ich gier. Od lat wszystkie identyczne graficznie z delikatnymi ale naprawdę z  bardzo małymi zmianami na plus  Facet wymienił akurat dwie firmy które robią jak dla mnie najbrzydsze gry  Zresztą Frostbyte jest identyczny z silnikami Ubisoftu w ich grach widać identyczne błędy które natychmiast rzucają te oczy. Pewnie pominąłbym ten artykuł i wogule się nie wypowiadał gdybym miał inne zdanie albo wogule go nie miał, ale napiszę je raz ze chlopina wymienił akurat dwie firmy których silniki graficzne są w moim mniemaniu najbrzydsze że wszystkich i które od lat krytykuje 




Trwa Wczytywanie