From Software nie zamierza ani trochę popuszczać krótkiego łańcucha, na którym trzymany jest poziom trudności w grach studia.
From Software nie zamierza ani trochę popuszczać krótkiego łańcucha, na którym trzymany jest poziom trudności w grach studia.
- Chodzi o poczucie odkrywania podczas przemierzania trójwymiarowych map. Znajdziesz coś i pomyślisz: hmm, dlaczego by tego nie użyć przeciwko temu wrogowi? Jeśli to rozwiązanie się sprawdzi, poczucie satysfakcji jest gwarantowane. Gracze innego typu, którzy lubią szybką akcję, wdać się bez namysłu w walkę na katany czy miecze, też będą mieli poczucie tej intensywności. Stanie przed nimi wyzwanie dużego kalibru, które prawdopodobnie jest jeszcze trudniejsze niż we wcześniejszych grach From Software. Czujemy więc, że wszyscy będą w stanie odnaleźć tu coś dla siebie - dodaje Miyazaki.
Sekiro: Shadows Die Twice zostało zapowiedziane podczas konferencji Microsoftu na E3 2018. Gra zmierza na pecety, Xboksa One i PlayStation 4.