Firma uważa, że to dopiero początek drogi.
Firma uważa, że to dopiero początek drogi.
Jeśli zastanawialiście się, jak się miewa rynek VR, to analitycy powiedzą wam, że nie jest najlepiej, deweloperzy gier powoli zaczynają również opuszczać ten rynek, ale producenci sprzętów nadal idą w zaparte, że jest to przyszłość gamingu. I tak właśnie jest z HTC. Firma postanowiła wypowiedzieć się na temat braku urządzeń na sklepowych półkach.
Wbrew pozorom, jak twierdzi HTC, VR nie traci zainteresowania. Zamiast tego firma mówi, że urządzeń nie ma, bo się wszystkie wyprzedały. Przedstawiciele spółki stwierdzili w poście na blogu, że VR dopiero się rozkręca, a liczby odnośnie sprzedaży nie odzwierciedlają faktycznego stanu rynku. Jak twierdzi firma - droga do sukcesu polega na zapewnieniu "ścieżki rozwoju" zarówno dla klientów, jak i dla producentów urządzeń.
HTC Vive jest jedną z najchętniej kupowanych platform, jeśli chodzi o VR. Po ten produkt sięga średnio co trzeci użytkownik. Sony ma 12,6% udziału w rynku, a Oculus Rift – 9%.