Doom Eternal na pierwszym gameplayu

LM
2018/08/11 11:20
7
0

Nowy silnik, potężny protagonista, muzyka Micka Gordona i demony, masa demonów.

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami podczas imprezy QuakeCon 2018 studio id Software zaprezentowało pierwsze fragmenty rozgrywki z zapowiedzianej na targach E3 2018 gry Doom Eternal, a także ujawniło garść istotnych informacji.

Na załączonych do wiadomości materiałach zobaczycie szybką, w dużej mierze dynamiczną rozgrywkę, podczas której protagonista pozbywa się kolejnych adwersarzy z wykorzystaniem rozmaitego arsenału broni. Deweloperzy ze studia id Software – Hugo Martin oraz Marty Stratton zapowiedzieli, że Doom Eternal zaoferuje dwukrotnie większą liczbę przeciwników niż wydany w 2016 roku pierwowzór. Tu obok znanych z poprzedniej odsłony oponentów pojawią się zupełnie nowe stwory.

GramTV przedstawia:

Protagonista nadchodzącej odsłony serii Doom ma być najpotężniejszym w serii, a wraz z tym w grze pojawi się sporo nowego wyposażenia m.in. zaprezentowany na gameplayu Shotgun z hakiem. Naszym zmaganiom po raz kolejny będzie akompaniowała ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Micka Gordona, a sam Doom Eternal powstaje na najnowszej, siódmej wersji silnika id Tech. To ma być dobrym punktem wyjścia dla uzupełniania gry o dodatkową, popremierową zawartość, ale deweloperzy nie ujawnili jeszcze konkretnych planów. Podczas QuakeCon ogłoszono także, że w Doom Eternal pojawi się moduł sieciowy, w którym wcielimy się w demona i z zadaniem utrudnienia rozgrywki innemu graczowi.

Data premiery Doom Eternal nie została jeszcze ogłoszona.

Doom Eternal na pierwszym gameplayu

Komentarze
7
koNraDM4
Gramowicz
12/08/2018 06:43
MisioKGB napisał:

Wygląda niesamowicie, klimat jest, muzyka jest, giwery są, będzie wesoło. Dziwi mnie tylko fakt, że tak szybko wrzucili nową cyferkę do silnika, na id tech 6 powstały zaledwie dwie gry, DOOM i Wolfenstein New Colossus...

Nie wiem jak to było z Id Tech ale może ostatecznie silnik, który stworzyli nie był idealny stąd szybki upgrade tak znaczący, że woleli dodać nową cyferkę niż kombinować jakoś inaczej.

5 godzin temu, Mich4elos napisał:

ok wszystko pięknie i fajnie ale mogliby jak to jest następna część zrobić lepszej jakości textury /emoticons/tongue.png" srcset="/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> bo te widać że są zerżnięte z poprzedniej cześci i znów będzie ta pixeloza xd na full hd rozdzielczości.

Dla mnie to zwykły samodzielny dodatek niż bardziej kontynuacja /emoticons/tongue.png" srcset="/emoticons/tongue@2x.png 2x" title=":P" width="20" /> przez to że graficznie prawie się nie różni od poprzedniczki więc w dniu premiery raczej jej nie kupię jeżeli już to na promocji 50% xd.

Fajnie że więcej demonów będzie do zabijania, więcej upgrade'ów broni i nowy design aren ale za tę cenę co będą sobie liczyli twórcy raczej mnie nie zachęcą do kupna w dniu premiery /emoticons/wink.png" srcset="/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />

Pytanie, czy faktycznie kolejna część MUSI być lepsza graficznie? Szczerze mówiąc - nie sądzę.

W przypadku DOOM Eternal myślę, że przepis jest prosty - to samo, tylko więcej i z kilkoma nowymi pomysłami. Myślę, że już teraz Bethesda bardzo dobrze zaprezentowała ten tytuł, bo zwyczajnie pokazali to, co gracze chcieli zobaczyć. Inwazje a'la Dark Souls mogą być bardzo fajną atrakcją (zapewne da się je wyłączyć), podobnie jak nowe umiejętności Doom Slayera V2, a ścieżka dźwiękowa Micka Gordona właściwie dokończy dzieła.

Zresztą, scena, gdy Doom Slayer idzie sobie jakby nigdy nic przez bazę, a później zabiera wymownie żołnierzowi karabin gestem "daj to synek, bo się jeszcze uszkodzisz"... come on - to był naprawdę dobry "boss moment" /emoticons/biggrin.png" srcset="/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

Usunięty
Usunięty
11/08/2018 16:32

ok wszystko pięknie i fajnie ale mogliby jak to jest następna część zrobić lepszej jakości textury :P bo te widać że są zerżnięte z poprzedniej cześci i znów będzie ta pixeloza xd na full hd rozdzielczości.

Dla mnie to zwykły samodzielny dodatek niż bardziej kontynuacja :P przez to że graficznie prawie się nie różni od poprzedniczki więc w dniu premiery raczej jej nie kupię jeżeli już to na promocji 50% xd.

Fajnie że więcej demonów będzie do zabijania, więcej upgrade'ów broni i nowy design aren ale za tę cenę co będą sobie liczyli twórcy raczej mnie nie zachęcą do kupna w dniu premiery ;)




Trwa Wczytywanie