Z pomocą edytora misji można w dowolny sposób układać poziomy, zmieniać ich wygląd oraz ustalać zasady i cele do zrealizowania.
Z pomocą edytora misji można w dowolny sposób układać poziomy, zmieniać ich wygląd oraz ustalać zasady i cele do zrealizowania.
Focus Home Interactive i Cyanide opublikowali trailer kreatora misji w Space Hulk: Tactics, na którym pokazano, w jaki sposób można tworzyć poziomy z pomocą paru kliknięć: dowolnie układać korytarze i pomieszczenia, dodawać interaktywne elementy, zmieniać wygląd każdej ściany i testować wszystko w locie (z widokiem izometrycznym lub z perspektywy pierwszej osoby). Można też ustalać cele (wybierać spośród rozmaitych opcji, od anihilacji po ucieczkę) i obowiązujące zasady na danym poziomie zasady oraz wyznaczyć skład oddziału. Po dopracowaniu poziomu można podzielić się nim z innymi graczami. Powstało także specjalne forum, gdzie można dyskutować o poziomach, poprosić o rady itd. Mapy można łatwo znaleźć w grze, korzystając z narzędzi do szukania i filtrowania.
Space Hulk: Tactics można testować w ramach bety (dla tych, którzy zamówili grę w pre-orderze). Premiera na PC, PS4 i Xboksa One została wyznaczona na 9 października.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!