Tworzenie kampanii wpływa pozytywnie na całą grę - przekonują przedstawiciele DICE. Są zadowoleni z tego, co udało im się osiągnąć w Battlefieldzie V.
Tworzenie kampanii wpływa pozytywnie na całą grę - przekonują przedstawiciele DICE. Są zadowoleni z tego, co udało im się osiągnąć w Battlefieldzie V.
- Poza tym, naprawdę lubimy War Stories. Tworzenie ich generuje pasję w zespole. To dobre dla produktu jako całości. Daje to zespołowi coś, co poprawia całą grę. Jeśli zdecydujemy się na grę samolotową, musimy pomyśleć o emocjach, jakie wyzwoli ona w graczach, jakiej muzyki użyć, jakiego typu głosów. Poprzez podejmowanie takich decyzji w narracji w trybie single-player przelewamy to na multiplayer i resztę gry. To daje nam tak wiele - dodaje Berlin.
Battlefield V debiutuje 20 listopada na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4. Już teraz możecie się zapoznać z naszą recenzją.